2012.06.30.
21:01

Írta: Flasztimill

God Bless America (2011)

godblessamerica_03_b.JPG

Az év eddigi legnagyobb csalódása (...nekem)! Nem az a baj, hogy annyira rossz, hanem, hogy átverve éreztem magam, mert a filmnek köze nincs, ahhoz amit a trailere sugallt :(

Írta: Bobcat Goldthwait

Rendezte: Bobcat Goldthwait

Sztori: Frank-et agydaganattal diagnosztizálják, elhatározza, hogy hátralévő napjait a suttyók és bunkó-parasztok kiírtásával tölti. Csatlakozik hozzá Roxy, egy 16 éves lány, aki szintén nem tolerálja a seggfejeket.

A bemutató alapján, egy pörgős, szemtelen, fél-groteszk vígjátékot vártam, csipetnyi társadalomkritikával megbolondítva...

DE


A trailerbe összevágták a film összes frappáns, pörgős jelenetét, és lelőtték az összes poént. És bizony, ezen az alig három percen kívül, még további 102 percen át tart a film! És kérem, az dögunalom, ahhoz képest, amire számítottam.

A kicsit lassú és unalmas kezdést betudtam, annak, hogy próbálják Frank nyomorát, motivációját kicsit jobban kibontani, és hogy majd fél óra múlva szétpörög minden. Úgy a film felénél nyugodtam bele, hogy itt már nem sok minden fog történni. A hosszú perceken át tartó moralizálásokat, filozofálgatásokat, néha-néha megszakítja, egy kisebb lövöldözés, de semmi több.

Fárasztó, sablonos és demagóg...

Ezen felül semmi ritmusa nincs a filmnek: csordogál...hú beindul, egy percnyi pörgés, még lassabb, aztaa ez komoly lesz, de nem történik semmi. Frusztrálja az embert, hogy semmit nem kap cserébe az ezerszer lerágott tanmesei fordulatokért cserébe.

A két főszereplő inkább szánalomra méltó, mint a körülmények áldozata. A vége meg pff...már az alapszituáció adja az egészet.

Ez egy ügyesen marketingolt, lassú és fájdalmas dráma, de ha lehetne, én a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulnék, a fogyasztók igen nagyfokú megtévesztése miatt.

6,5/10 (ha nem éreztem volna átverve magam)

5/10 (de így, csak ennyi)

IMDb

1 komment

Címkék: vígjáték dráma

A bejegyzés trackback címe:

https://filmcompass.blog.hu/api/trackback/id/tr254621203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2012.07.14. 13:04:23

túl jó szíved van; ez max 2pontot ért, se ideológia se hangzatos szövegek miatt nem egy építő jellegű film, a Leon, a profi és a KickAss után szabadon, nagy hűhó a leégésért.. 10/2
süti beállítások módosítása